segunda-feira, janeiro 7

Cena d'als Mirandeses


Hoije iba you a dar ua bolta pul porto quando ancontrei a Tiu Manel Meirinhos (Taparatchas :)) e apuis pus-me a pensar que somos bastantes als mirandeses q'andamos pra estes lhados e alhambrou-se-me porque non nos juntamos e fazemos ua"Cena d'als Mirandeses n'al Porto" ???? Que bos parece da ideia??? Dezi algo..Se se animar bastante giente marcamos un die n'al restaurante "O Transmontano", se no cada un cena an su casa....



Importante: Quien esteia acerca e/ou queira benir atcho bien q'al faga....

8 comentários:

Suzana disse...

You iba se fusse mirandesa mas cume num sou... sou carneireira...
:D
A ber cume s'anima la giente.. i at� bou bah cun la condi�on de ua besita guiada sin queimas de fitas nin de bara�os...

Zzç disse...

Pus mira que eideia tan buona!

Anónimo disse...

you un die fui lo que dixe a raposica. Eilha si me dixo qu'alguas bezes si bos ajuntabades... mas nun bie nada durante los 6 mezes que passei nal Porto.

Caralho...agora que stou an Paris yê q fazeis la cena...grrr que ne pudarei star cun bos !

Pus bah buôna cena anton...
You ficarei-m'an casa atras dal miu chouriçico de tie Einacia i de la fugaça dal tiu Lucas...

Mas claro q quiero benir... haaaa caralho que... :-) héhé

Anónimo disse...

é uma boa ideia sim senhor! e claro que podem contar comigo. eu como ja tou ca no porto, é só esperar por vós. dizei algo entao e eu ka fico à espera.

Anónimo disse...

podeis contar comigo e mais comigo mesmo! pra la farra estoi you eiqui! ass: macias(chamam-me malagueta o que posso eu fazer)

minita disse...

EU TAMBÉM ESTOU PELO PORTO, MAS SÓ DE VEZ ENQUANDO... MAS SE O JANTAR FOR MARCADO PARA UM DIA QUE ESTEJA NO PORTO CLARO QUE VOU...NORMALMENTE ESTOU DE SEXTA A SEGUNDA, VEJAM LA... BEIJICOS CEUZICA

ritapera disse...

Comigo já sabeis que podeis cuntar... ai que marcar al die e bota abiaixo... benga pinga e posta à mirandesa... cumo dix ti paula ainda bamos a tener q aludar al stadio dal dragon...

Félç disse...

nun fagades essa cena yá! porque iou tamien quiero ir e nun tengo boleia, l barco Queen Mary que está atracado no porto de la lhagona de las bichas nun nabega porque la maré inda stá baixa, mas yá tengo l belhete no bolso...