sexta-feira, abril 13

La Queima de las fitas dal Porto




Cumo ie conhecimento d'alguns, ie tradiçon la mucidade s'ajuntar pra la queima d'al porto. Pus ie este año haber la giente que s'ajunta. Este año ie de 6 a 12 de Maio, e parece que estan alha als "xutos e pataços", e las doninhas (Da Weasel) parece-me que tamien.

Bá haber se nos ajuntamos todos alha... dezi algo....
Estan abiertas las inscriçones... cum besita guiada...
A pedido de muitos (si ai quien bal por muitos) aqui bai la respusta:
- Devemos ir al die 11 e 12...
Á moçicos e moçicas indentificaibos, que num conheço naide que se chame "anónimo"...

8 comentários:

mirandesa disse...

Ba you quiero ser la purmeira a increvir-me antes que la lotação esteia esgotada. Mas ai que falar cum Tiago pra arranje um pneu... senão la PSP niem nos passa cartão.
Ass: Carla Riça

Suzana disse...

Ai que guapos fiquestes nals retratos aposto que fui nal inicio de la nuite, estais mi serios...
-Pra que die stais a pansar fazer l ajuntamiento?

Anónimo disse...

ya toda la gente sabe que carla gusta de cerbeija mas aqui está la proba probada... :-)

Anónimo disse...

bem, eu como nao sei escrever em mirandes (muito menos falar em condiçoes), com mta pena minha, vai ter k ser axim. era so pa dar os parabens pelo blog (ta lindo). e ja agora, claro que têm de vir ca ao porto pa queima... depois encontra-mo-nos todos! beijikos desta orgulhosa filha de dues eigreijas (uau ja sei escrever duas igrejas em mirandes! lol! dificil nao é?!!!!)

Anónimo disse...

you tambien me quiero inscrivir e juntar a este grande e buena mocidade!puis que benha la bobida!!!!!!!!all militar de dues igreijas

Suzana disse...

Ah moços mas que bos custa scriber l bosso nome...?Ah bardugo bardugo... :)

Anónimo disse...

aiiiiii!

las lhonas de las fotos son las mas guapas de dues eigreijas!!!

Anónimo disse...

Curtam por aí..........

è sempre agradavel...descobrir algo ou alguem da nossa terra...


Continuem...ta fixe..